Σελίδες

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα…

diaforetiko.gr : big fwtografies12 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
Κοίτα, σε περιπτώσεις σαν κι αυτές…: 
diaforetiko.gr : big fwtografies1a Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...diaforetiko.gr : big fwtografies1b Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν μια παρέα από πιτσιρίκια, άφησαν αυτό το μήνυμα, για να βρεθεί ο ιδιοκτήτης ενός σκέιτμπορντ που εύκολα θα μπορούσαν να κλέψουν…  
diaforetiko.gr : big fwtografies2a Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...diaforetiko.gr : big fwtografies2b Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν δυο γονείς, άφησαν 50 δολάρια πουρμπουάρ στη μνήμη του παιδιού που έχασαν…  
diaforetiko.gr : big fwtografies3a Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...diaforetiko.gr : big fwtografies3b Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ο άντρας της εικόνας έτρεξε για να βοηθήσει μιαν ηλικιωμένη…  
diaforetiko.gr : big fwtografies4 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ο ποδηλάτης σταμάτησε την χρονομετρημένη κούρσα για να δώσει σ’ ένα κοάλα να πιει νερό. 
diaforetiko.gr : big fwtografies5 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν αυτοί οι άνθρωποι, έμειναν μόνοι με ρεύμα, σε μια γειτονιά με μπλακ άουτ, και έδωσαν ρεύμα για να επικοινωνούν οι υπόλοιποι με τους δικούς τους.
diaforetiko.gr : big fwtografies6 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν τα καταστήματα προσφέρουν δωρεάν υπηρεσίες σε όσους το έχουν ανάγκη… 
diaforetiko.gr : big fwtografies7a Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...diaforetiko.gr : big fwtografies7b Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ένας στρατιώτης, στη μέση της μάχης, σταμάτησε για να φροντίσει ένα γατί… 
diaforetiko.gr : big fwtografies8 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν 4 άντρες “χαιρέτησαν” έναν ανάπηρο ήρωα πολέμου…  
diaforetiko.gr : big fwtografies9a Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...diaforetiko.gr : big fwtografies9b Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν αυτή η κοπέλα, κατά τη διάρκεια του αγώνα, γύρισε πίσω, για να σηκώσει την αντίπαλο που έπεσε…  
diaforetiko.gr : big fwtografies10 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ένας άντρας έφερε ζεστό καφέ σ’ έναν άστεγο που ξεπάγιαζε…   
diaforetiko.gr : big fwtografies11 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ένας ντόπιος, έφερε στον στρατιώτη να πιει κάτι, όσο πολεμούσε στο έδαφός του…  
diaforetiko.gr : big fwtografies12 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ο πιτσιρίκος έδωσε φαγητό στον άστεγο… 
diaforetiko.gr : big fwtografies13 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού, έφερε φαγητό σ’ έναν ανάπηρο ζητιάνο… 
diaforetiko.gr : big fwtografies14 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν οι περαστικοί έτρεξαν να σηκώσουν το αμάξι που καταπλάκωσε τον μοτοσυκλετιστή… 
diaforetiko.gr : big fwtografies15 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ζητήθηκε αίμα στην Βηρυτό και σχηματίστηκε άμεσα αυτή η ουρά για δωρεά…  
diaforetiko.gr : big fwtografies16 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν οι οδηγοί, σταματούν για να περάσουν τους γηραιότερους απέναντι… 
diaforetiko.gr : big fwtografies17 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν ο τουρίστας, του αγόρασε φαγητό, και τον τάισε με τσόπστικς καθώς δεν είχε άκρα… 
diaforetiko.gr : big fwtografies18 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν μια κοπέλα, πήγε να προστατέψει έναν ανάπηρο από τη βροχή…  
diaforetiko.gr : big fwtografies19 Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
 Όταν οι αθλητές επισκέπτονται τους άρρωστους θαυμαστές τους… 
diaforetiko.gr : big fwtografies20a Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
diaforetiko.gr : big fwtografies20b Πότε επανέρχεται η πίστη μου στην ανθρωπότητα; Εικόνες όλο νόημα...
Όταν…
Όταν… 
Αυτό που βλέπεις. 
Δεν μπορώ να τα περιγράφω όλα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου