Σελίδες

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Χαστούκι στην εκκλησία, από έναν ΔΑΣΚΑΛΟ!

Καλησπέρα κι από εμένα,
Από το απομακρυσμένο Κιλκίς! 
Είμαι 82 χρονών, είμαι δάσκαλος και επίτροπος και βοηθάω σε ότι μου ζητήσουν από την ενορία. 

Πρώτη φορά ακούω από 1932 που γεννήθηκα και καταλαβαίνω η εκκλησία να έχει τέτοια χάλια!!! οι επίσκοποι όλοι βγαίνουν από μια πηγή φανερή!!!! 
Την περιοχή της Βοιωτίας... 
Λες και έχει κάποια μυστική καθοδήγηση!!! 
Το 90% των δεσποτάδων είναι κοινή ομάδα και ....δεν λογαριάζουν Θεό, αλλά εξουσία και χρήμα... 
Ο Θεός ας τους συγχωρέσει... 
Ο δεσπότης Ναυπάκτου
από όσα διαβάζουμε και είναι με αποδείξεις όχι λόγια αέρα, αν και λογιότατος, θα έχει άδοξο τέλος...
Εμπλεξε και μάλιστα με πολλά!!!! 
Είναι ζήτημα χρόνου... 
Ετσι βλέπω εγώ...
Ειδικά με τα οικονομικά....
Θέλω να συγχαρώ όλες και όλους όσους αγωνίζεσθε για το καλο και την αλήθεια. 
Τα χρόνια περνάνε και μόνο οι καλές πράξεις μένουν!!! Είναι σημαντικότατο οι νεότερες γεννιές να κρατάνε την ηθική και την αγωνιστικότητα!! 
Καλή δύναμη σε όσες και όσους αγωνίζονται!
Έχετε την ευχή μου και την ευχή της Παναγίας και του Θεού!!!


Απόστολος Κυριακίδης
Δάσκαλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου